Kérdése van? Hívjon minket: +36 20 260 9827

ÁSZF

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek: 

Kérjük, hogy amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A szerződés nyelve magyar

A Webáruház működésével, rendelési és szállítási folyamatával kapcsolatban felmerülő kérdések esetén a kapcsolat menüpontban megadott elérhetőségeinken állunk rendelkezésükre!

Üzemeltető adatok:

Cégnév: ReDó Trade Kft

Szolgáltató székhelye: 2330 Dunaharaszti Semmelweis u. 20.

Szolgáltató telephelye: 1112 Bp. Cirmos u. 4.

Engedélyező hatóság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága

Cégjegyzékszám:13-09-172125/9

Ügyvezető: Gődér András, Cseresnyés Attila

Email cím: redotradekft@gmail.com

Telefonszám: 20-260-9827, 20-513-5151

Adószám: 25040113-2-13

Bankszámlaszám:11600006-00000000-67941760

NAIH adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-90743/2015

A grandphone.hu webáruház által forgalmazott termékek köre:

mobiltelefon tokok, mobiltelefon tartozékok

Regisztráció ill. bejelentkezés

A megrendelések feladásához szükséges, hogy Ön felhasználókénet belépjen a rendszerbe. Ehhez az első alkalommal regisztrálnia kell magát, a későbbiek folyamán a felhasználó nevével és jelszavával bármikor beléphet. Személyes adatait bizalmasan kezeljük , azokat csak és kizárólag a megrendelés teljesítéséhez használjuk fel. 

A regisztráció során a következő személyes adatok megadására van szükségünk:

Név: az Ön vagy a rendelésekkel kapcsolatban hívható kapcsolattartó neve

Cégnév: amennyiben egyéni vállalkozó akkor az Ön neve illetve cégnév

Jelszó: tetszőlegesen választható jelszó, a rendszerbe való belépéshez szükséges

Email cím: a rendelések visszaigazolása, postázási adatok küldése erre a címre fog történni

Telefonszám: olyan számot kérünk megadni, amelyiken a rendeléssel kapcsolatban tudunk egyeztetni!


Vásárlás menete

1. termék kiválasztása

2. fizetési és szállítási módok kiválasztása

3. rendelés elküldése és a visszaigazolás

4. rendelés feldolgozása

Ezekről a pontokról részletesen olvashat a vásárlás menete menüpontban


Fizetési módok

Utánvétellel: Az utánvétellel megjelölésnél, csomagját a Cs-Sprint futárszolgálattal küldjük a rendelésnél megadott szállítási címre. Ebben az esetben a csomag teljes vételárát a futárnak kell fizetni a csomag átvételénél. 

Utalásos fizetés: Első vásárlás alkalmával ez a fizetési mód nem választható! Új vásárlóink első rendelésük alkalmával utánvétellel tudják a rendelésüket fizetni. Rendszeres vásárlóink a megrendelt árut átvétel után a csomagban küldött számla alapján utalással fizethetik ki. 

Kérjük, hogy ha ezt a fizetési módot választja, a számla összegét ne személyesen fizesse be a bankfiókban , hanem utalja, mert személyes befizetés esetén a bank tőlünk vonja le a banki költséget, így mi kevesebb összeget kapunk, mint ami a rendelés valódi értéke. Ha csak így tudja rendezni az utalást, akkor kérjük, hogy szóljon a bankban, hogy a kezelési költséget Ön fizeti.

Az utaláshoz szükséges adatok: 

Utalási cím: Re-Dó Trade Kft

2330 Dunaharaszti Semmelweis u. 20.

Erste Bank HU31 11600006-00000000-67941760 Megjegyzés rovatba kérjük feltüntetni a megrendelés számát/ azonosítóját!

Szállítási tudnivalók: 

Szállítási idő

Minden beérkező rendelést igyekszünk minél hamarabb, lehetőség szerint a beérkezés napján feldolgozni és összekészíteni. Amennyiben rendelése 14 óráig megérkezik hozzánk, azt a rendelés napján postázzuk is! Cégünknek nincs saját futárszolgálata, csomagjainkat a Cs-Sprint futárszolgálat szállítja ki. A futárszolgálattal kötött szerződésünk alapján a tőlünk átvett csomagot másnap kiszállítják ügygfeleink részére.  

Sérül csomagolás

Ha sérülés vagy külső behatolás nyomát észleli a csomagoláson, kérjük azonnal ellenőrizze a csomag tartalmát még a futár jelenlétében. Tételesen ellenőrizze, hogy a felszámított termékek valóban megtalálhatóak-e a csomagban és ép állapotban vannak. Hiány vagy probléma esetén, -ha nincs rajta kárjegyzőkönyv-azonnal jegyzőkönyveztesse a futárral és mihamarabb egyztessen cégünkkel az alábbi telefonszámon: 20-260-9827. A szállításból eredő hiányt vagy sérülést csak kárjegyzőkönyv ellenében tudja cégünk reklamációját érvényesíteni a futárszolgálattal szemben.

Szállítási díjak

A szállítási költség a megrendelt árumennyiség értékétől függ, de 20.000.- Ft feletti vásárlástól ingyenes!

A rendeléstől elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét nem teljesíti, mert a megrendelt áru nem áll rendelkezésre arról köteles a megrendelőt minél hamarabb tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi és minőségi állapotban vesszük vissza, miután ezt megelőzte egy telefonos egyeztetés is. 

Téves megrendelés

Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben a redotarekft@gmail.com címen vagy a 20-260-9827-es telefonszámon személyesen is lemondhatja, munkaidőben a csomag feladása előtt, minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több napot kellene várni az adott termék megérkezésére) a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja. 

Csomag újrakézbesítés

Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön a második kiszállítás ellenére sem veszi át, a csoamgot sajnos automatikusan visszahozza a futárszolgálat számunkra. Előfordulhat, hogy nem találja a futár a címet, nem tartózkodik senki a megadott címen stb. Ilyen esetben amennyiben ezt Ön kezdeményezi, a csomagot a szállítási költség újbóli felszámolásával elküldjük Önnek. De csakis akkor indítjuk útjára ismét a csomagot, ha annak ellenértéke a bankszámlákon ( átutalással) jóváíródott! Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, cégünk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban ne küldjön újra csoamgot.

Elállási/Felmondési jog

Az elállás feltételeit a távollévők között szerződésről szóló, 45/2014.(II.26) számú kormányrendelet szabályozza. A rendelet értelmében Ön 14 napon belül jogosult indoklás nélkül elállni e szerződéstől. Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számítot 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni(pl. postán vagy elektronius úton küldött levél útján) az alábbi címekre: 

Re-Dó Trade Kft, 1112 Bp. Cirmos u. 4. vagy elektronikus levélben a redoterdekft@gamil.com 

Az elállási jog nem gyakorolható a következő termékek esetén: 

A 45/2014(II.26.) számú kormányrendelet 29.§-a értelmében az elállási jog nem gyakorolható a következő termékek esetén:

- romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében

- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higéniai okokból az átadást követő felbontás után nem küldhető vissza

- olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel

- lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta